Vis deg frem i årets første Øymagasin
De siste årene har vært krevende for mange næringer, men heldigvis for Øyregionen går havbruket godt.
Optimisme gir skapertrang og grobunn for videre utvikling i Øyregionen. Mange bedrifter er direkte eller indirekte knyttet til havbruksnæringa, og derfor er det viktig at havbruket går godt. Dette er et viktig budskap å formidle både til næringslivet og våre innbyggere. Øymagasinet Havbruk er en fin arena for å vise frem verdiskapingen som skjer i din bedrift.
Utgivelse: 11. mars
Annonsefrist: 18. februar
FAKTA:
Temamagasin på glanset papir
Innstikk til lokalavisa Hitra•Frøyas abonnenter
12.000 lesere hver utgave
Gratis tilgjengelig i egne magasinstands på Hitra og Frøya (kjøpesentra, hoteller, kontorfellesskap m.fl)
Øymagasinet kommer fire ganger i året, med ulike tema: Havbruk, Sommer, Høst og Næringsliv. Alle med historier om og for øyværinger og alle andre med interesse for regionen Hitra og Frøya. Vi erfarer stor interesse blant leserne våre for innholdet i Øymagasinet, og magasinet blir derfor ofte liggende mye lenger framme på stuebordet enn andre publikasjoner.
Utgivelser 2022
Tema
Havbruk: 11. mars 2022
Sommeravisa: 24. juni 2022
Høst: 23. september 2022
Næringsliv: 18. november 2022
Annonsepriser
Prisene er basert på ferdig levert annonsemateriell. Evt annonseproduksjon kommer i tillegg.
Annonsestørrelser
Dobbeltside med utfallende trykk: B480 x H340 mm (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside med utfallende trykk: B240 x H340 (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside uten utfallende trykk: B195 x H295 mm
Halvside: Stående: B95 x H295 mm / Liggende B195 x H145 mm
Kvartside: B95 x H145 mm
Åttendedelsside: B95 x H70 mm
Materiell sendes: marked@hitra-froya.no
Bruk reklamekronene
der du treffer dine kunder!
- av øyværinger over 18 år bruker
98% nettavisa og/eller papiravisa hver uke
85% nettavisa hver uke • 74% nettavisa hver dag
Papiravisa har 4.000 abonnenter og ca 13.000lesere (Norfakta, mars 2016)
hitra-froya.no har 10 ganger mer besøk enn froya.no KILDE: similarweb
hitra-froya.no har en daglig dekning på 83% som gjør oss like store som Facebook i vårt lokalmarked. Kilde: Norfakta