Øymagasinet: Næringsliv 2021

For alle som har tro på øyregionen og ser de mange mulighetene framover, er det viktig å profilere seg! Vi trenger positive tanker og optimisme for å skape videre utvikling, trivsel og vekst. Mange bedrifter er direkte eller indirekte knyttet til havbruksnæringa, men vi har også mange andre spennende næringer her ute som stadig er i vekst og som er avgjørende for veksten i øyregionen. 

Vi kommer til å presentere nyheter fra næringslivet, dagsaktuelle tema og interessant innhold fra lokale virksomheter og de som er engasjert på Frøya og Hitra


 

Frist for annonsebestilling: Fredag 5. november 
Utgivelse:
Fredag 19. november 

Kommende magasiner

Tema
Næringsliv:
20.november 2020
Havbruk: 26. februar 2021
Vår: 2. april 2021
Sommeravisa: 15. juni 2021
Opplev Midt-Norge (ikke en del av Øymagasinet): Juni 2020
Høst: 24. september 2021
Næringsliv: 19. november 2021

Skjermbilde 2020-01-06 kl. 09.32.40.png

Prisene er basert på ferdig levert annonsemateriell. Evt annonseproduksjon kommer i tillegg.

 

Ferdig annonsemateriell:

Dobbeltside med utfallende trykk: B480 x H340 mm (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside med utfallende trykk: B240 x H340 (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside uten utfallende trykk: B195 x H295 mm
Halvside: Stående: B95 x H295 mm / Liggende B195 x H145 mm
Kvartside: B95 x H145 mm
Åttendedelsside: B95 x H70 mm

Materiell sendes: marked@hitra-froya.no

Bruk reklamekronene
der du treffer dine kunder!

- av øyværinger over 18 år bruker

  • 98% nettavisa og/eller papiravisa hver uke

  • 85% nettavisa hver uke

  • 74% nettavisa hver dag
     

  • Papiravisa har 4.000 abonnenter og ca 13.000 lesere (Kilde: Norfakta)

  • hitra-froya.no har 10 ganger mer besøk enn froya.no. (Kilde: similarweb)

  • hitra-froya.no har en daglig dekning på 83% som gjør oss like store som Facebook i vårt lokalmarked (Kilde: Norfakta)