Øymagasinet: Næringsliv 2021
For alle som har tro på øyregionen og ser de mange mulighetene framover, er det viktig å profilere seg! Vi trenger positive tanker og optimisme for å skape videre utvikling, trivsel og vekst. Mange bedrifter er direkte eller indirekte knyttet til havbruksnæringa, men vi har også mange andre spennende næringer her ute som stadig er i vekst og som er avgjørende for veksten i øyregionen.
Vi kommer til å presentere nyheter fra næringslivet, dagsaktuelle tema og interessant innhold fra lokale virksomheter og de som er engasjert på Frøya og Hitra
Frist for annonsebestilling: Fredag 5. november
Utgivelse: Fredag 19. november
Kommende magasiner
Tema
Næringsliv: 20.november 2020
Havbruk: 26. februar 2021
Vår: 2. april 2021
Sommeravisa: 15. juni 2021
Opplev Midt-Norge (ikke en del av Øymagasinet): Juni 2020
Høst: 24. september 2021
Næringsliv: 19. november 2021
Prisene er basert på ferdig levert annonsemateriell. Evt annonseproduksjon kommer i tillegg.
Ferdig annonsemateriell:
Dobbeltside med utfallende trykk: B480 x H340 mm (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside med utfallende trykk: B240 x H340 (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside uten utfallende trykk: B195 x H295 mm
Halvside: Stående: B95 x H295 mm / Liggende B195 x H145 mm
Kvartside: B95 x H145 mm
Åttendedelsside: B95 x H70 mm
Materiell sendes: marked@hitra-froya.no
Bruk reklamekronene
der du treffer dine kunder!
- av øyværinger over 18 år bruker
98% nettavisa og/eller papiravisa hver uke
85% nettavisa hver uke
74% nettavisa hver dag
Papiravisa har 4.000 abonnenter og ca 13.000 lesere (Kilde: Norfakta)
hitra-froya.no har 10 ganger mer besøk enn froya.no. (Kilde: similarweb)
hitra-froya.no har en daglig dekning på 83% som gjør oss like store som Facebook i vårt lokalmarked (Kilde: Norfakta)