ØYMAGASINET - VÅR

Hyttesesongen, båtlivet og hagearbeidet har såvidt startet og mange av båtene er satt på sjøen.
Det er nå bruken av hytter og feriehus starter. Det skal snekres, pusses, males, plantes og fikses.
Profiler deg som en attraktiv aktør og interessant leverandør for fastboende, hyttefolk og turister.

Temamagasin på glanset papir som innstikk til lokalavisa

Vi kommer til å presentere:

  • koselige reportasjer fra øyregionen og aktiviteter hyttefolket kan være med på

  • tips til design og interiør på hytta

  • båtliv, hage og lokale vinklinger på vårens oppgaver

Profiler deg som en attraktiv aktør og interessant leverandør for hyttefolket!

Annonsefrist: Fredag 6. mars

 

FAKTA:

  • Nytt temamagasin på pent papir

  • Innstikk til lokalavisa Hitra•Frøyas abonnenter

  • 12.000 lesere hver utgave

  • Magasinet blir distribuert som innstikk i lokalavisa og i tillegg blir det distribuert både digitalt i E - avisa og på Facebook

 

Skjermbilde 2020-01-06 kl. 09.58.49.png

Øymagasiner 2020

  1. Havbruk - 28. februar

  2. Vår - 31. mars

  3. Sommeravisa - 16. juni

  4. Feriemagasinet - 10. juli

  5. Høst - 25. september

  6. Næringsliv - 20. november

Skjermbilde 2020-01-06 kl. 09.32.40.png

Prisene er basert på ferdig levert annonsemateriell. Evt annonseproduksjon kommer i tillegg.

Annonsestørrelser

Dobbeltside med utfallende trykk: B480 x H340 mm (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside med utfallende trykk: B240 x H340 (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside uten utfallende trykk: B195 x H295 mm
Halvside: Stående: B95 x H295 mm / Liggende B195 x H145 mm
Kvartside: B95 x H145 mm
Åttendedelsside: B95 x H70 mm

Materiell sendes: marked@hitra-froya.no


Bruk reklamekronene
der du treffer dine kunder!

- av øyværinger over 18 år bruker

  • 98% nettavisa og/eller papiravisa hver uke

  • 85% nettavisa hver uke • 74% nettavisa hver dag

     

  • Papiravisa har 4.000 abonnenter og ca 13.000lesere (Norfakta, mars 2016)

  • hitra-froya.no har 10 ganger mer besøk enn froya.no    KILDE: similarweb

  • hitra-froya.no har en daglig dekning på 83% som gjør oss like store som Facebook i vårt lokalmarked. Kilde: Norfakta