ØYMAGASINET - VÅR
Hyttesesongen, båtlivet og hagearbeidet har såvidt startet og mange av båtene er satt på sjøen.
Det er nå bruken av hytter og feriehus starter. Det skal snekres, pusses, males, plantes og fikses.
Profiler deg som en attraktiv aktør og interessant leverandør for fastboende, hyttefolk og turister.
Temamagasin på glanset papir som innstikk til lokalavisa
Vi kommer til å presentere:
koselige reportasjer fra øyregionen og aktiviteter hyttefolket kan være med på
tips til design og interiør på hytta
båtliv, hage og lokale vinklinger på vårens oppgaver
Profiler deg som en attraktiv aktør og interessant leverandør for hyttefolket!
Annonsefrist: Fredag 6. mars
FAKTA:
Nytt temamagasin på pent papir
Innstikk til lokalavisa Hitra•Frøyas abonnenter
12.000 lesere hver utgave
Magasinet blir distribuert som innstikk i lokalavisa og i tillegg blir det distribuert både digitalt i E - avisa og på Facebook
Øymagasiner 2020
Havbruk - 28. februar
Vår - 31. mars
Sommeravisa - 16. juni
Feriemagasinet - 10. juli
Høst - 25. september
Næringsliv - 20. november
Prisene er basert på ferdig levert annonsemateriell. Evt annonseproduksjon kommer i tillegg.
Annonsestørrelser
Dobbeltside med utfallende trykk: B480 x H340 mm (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside med utfallende trykk: B240 x H340 (+ 3 mm utfallende trykk).
Helside uten utfallende trykk: B195 x H295 mm
Halvside: Stående: B95 x H295 mm / Liggende B195 x H145 mm
Kvartside: B95 x H145 mm
Åttendedelsside: B95 x H70 mm
Materiell sendes: marked@hitra-froya.no
Bruk reklamekronene
der du treffer dine kunder!
- av øyværinger over 18 år bruker
98% nettavisa og/eller papiravisa hver uke
85% nettavisa hver uke • 74% nettavisa hver dag
Papiravisa har 4.000 abonnenter og ca 13.000lesere (Norfakta, mars 2016)
hitra-froya.no har 10 ganger mer besøk enn froya.no KILDE: similarweb
hitra-froya.no har en daglig dekning på 83% som gjør oss like store som Facebook i vårt lokalmarked. Kilde: Norfakta